Sunday, 2 September 2012

Saturday; Food, Makeup, Possession

My mum is in Egypt for two weeks, leaving the rest of us a bored (me and my older sister are the youngest of the family and everyone else basically goes out and do whatever they have to do) so yeah.
But yesterday we ended up going outttt shopping and to the cinema :)

So yeah... here are a bunch of photos!

 Taking a bunch of photos.. I was in panic mode about my hair. Basically I've had it cut (in February) with short layers and it's growing out... and it looks really... I don't know. I don't really like it. I just want it to keep growing out so I can have it naturally wavy.

 Can you see, my hair is still quite red at the back? I don't know how to get all of that colour out! :/

 So we went to White Rose (me, sister and her fiancĂ©) and we came across this stall that sold all these protein shake things for body building and training etc. I was telling my boyfriend about it and he was like...

 "That SYNTH tub, how much is it!?!?!?!? Where can I get it?! Ask himmm!!!!" 
And so I asked the guy at the stall... who thought it was for me!! Omg! 
Can you imagine me, being all muscular and big and all? Hahahahaahah


Stopped for McDonalds, as you do. Yummmmmyyy! And yes, that is my cheeseburger along with my McChicken Sandwich. 
Tasted sooo good omg.
 

I saw this top and my boyfriend has something similar but grey and thought it was so cuteee :) I'm thinking of buying it soon when I have money 
 

I finally got the Bourjois Healthy Mix Gel Foundation! The one I tweeting about all day yesterday haha. I've heard soooo many good reviews about it and I've tried it today and I'm really loving it so far. It's decent coverage for everyday but it doesn't look cakey or anything. I'll do a full review with photos tomorrow! :)
 

Mmmm yummy Nachos with cheese and salsa (I hate them jalapenos)... We went to the cinema to watch The Possession.
 


Our munchies!
The movie was soooo creepy and weird. It wasn't too scary though but it was quite jumpy at times and people behind me were like "oh shit" at times hahaha. It was a really really interesting concept though, as there isn't a movie out there with that particular concept (I don't want to give spoilers out!) but overall it is similar to some others.

And omfg. The trailer for Paranormal Activity 4 came on! It looks soooo creepy!! I really want to watch it, but I'll wait til it comes out on DVD or something because it's not one worth watching at the cinema.
 


Nutella on hot buttered toast. The end.

So yeah, that was my Saturday 1st September :P
I've got two review on the way, a foundation and mascara review :)

14 days til Huddersfield  
awwww yeahhhhhhhhh. Totally excited!!

~ xoxo
SHARE:

4 comments

  1. I just thought I would let you know, your blog i becoming pretty much the only one I make time to read. Having taken up soooo much over time at work- I literally get home everyday and I'm DEAD. Which is why I haven't blogged so much recently (slap me, I deserve it)...but I somehow always make time to read your blog. I just love it and I'm so glad it's growing! xxxx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awwwwwww thank you Zaineb, that has totally made my day!!! :) I always read your blog too but keep posting woman! :) xxx

      Delete
  2. Hey sweetie I nominated you for the Leibster award over on my blog xx

    ReplyDelete

© The Ravi Osahn | Beauty & Lifestyle Blog

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig