Tuesday, 10 July 2012

TABOO

Title because I'm listening to Koda Kumi - TABOO; loveee this song!

First of all, I want to say 'Thank you!' and 'You're Welcome!' to Waii :D Who saw my drawing of her!! So happy about that!!


What a babe! You're welcome Waii :) and thank you so much for retweeting out my blog! Kobkun mak mak kaaa ~

Today I went to Toby Carvery for breakfast... well it wasn't really breakfast haha! I hadn't eaten anything all day and it was slowly creeping to 3pm. You're probably wondering how I managed to not eat til that long... well... I the kinda person to only eat when I'm super hungry and thats all. I know it's really bad.. but I sometimes eat only once a day! Eeeek! Actually... when I was at University I would eat lots more because I was constantly on the go. Not now!!

But this is what I ate:



Sooooo yummy! You can choose from Roast Chicken, Gammon, Pork and Beef... or you can have all 4! (which is what I do hahahah) And then, you can help yourself to as much vegetables, mash potatoes, roast potatoes, chicken stuffing and gravy as you want!! And theres 3 different gravy's to choose from! Omg haha.... I like food :3

I came here a few weeks ago and had the most amazing dessert EVER! Which was like a chocolate fudge sundae... 

So yumm!

Earlier on today, I saw this super cute makeup tutorial by this Japanese girl - and I absolutely loved it as she created this bohemian chick look, with smokey eyes and a lot of bronzer... she looked so pretty!! 
I tried to re-do the makeup but it didn't turn out so well haha! 
I had ended up just doing a simple smokey eye... and here are some photos :) 




I edited these photos too with the PhotoWonder iPhone app - I used the Sweety filter :) It gives photos such a cute pinkish tone!

As you can see, my hair is becoming a copperish colour now since using the Schwarzkopf XXL Ultra Violet... and I'm not really keen on this shade! I'm wondering if I should just wait and see how it looks in August and then decide to dye it again a different colour... or dye it now... or just leave it and let it all grow out? 

Hmmm! Decisions, decisions!!


Anyway, I am going to leave this blog post on a slightly off note... 
I'm having a bit of trouble blogging. 

I don't know why but I've become super stressed lately on what to blog about. I'm trying to take in all your readers into consideration, as I would love to blog about things that you would be interested in! And usually, I would post my daily life, things that I've done/seen/heard recently etc. But now that I am on University break, I'm having a bit of struggle on what daily things to blog about haha!

I have a few ideas in mind... but I would like to know, what would you like me to blog about? Anything in particular? Leave me a comment below! :)

~ xoxo

SHARE:

No comments

Post a Comment

© The Ravi Osahn | Beauty & Lifestyle Blog

This site uses cookies from Google to deliver its services - Click here for information.

Blogger Template Created by pipdig